Thursday, December 31, 2009

Selamat Datang 2010, Selamat Tinggal 2009

First post from me..haha..
Malam ni nak g party BBQ ngan kawan2 aku..sambil2 tuh sambut new ya skali..


Yummy..*gambar sekadar hiasan*

Kenangan 2009???
Banyak kenangan aku..yang paling besh n manis cam gula skali ialah aku menamatkan zaman bujang aku bersama isteri kesayanganku solehah a.k.a orked..



aku n isteri ku tercinta(lepas nikah)


Kenangan yang sedih plak...kucing kesayanganku telah pergi meninggalkan kami(mati)...bukannya ape bagi aku ia adalah kucing yg paling manja, pandai n baik yg pernah aku bela seumur idop aku....sedey siot..


NaNa in memories
 
So itu lah yang dapat aku post dulu wat mase ni..lagi pon aku ngah nak siap2 nak gi party BBQ..So akhir kata dari aku.HAPPY NEW YEAR....


WELCOME 2010

0 Comments: